top of page

המסלול לאפקטיביות בחשבון

מחיר המסלול

3,187

זמינות לצפייה

12 חודשים

(ניתן לפרוס לתשלומים)

המסלול לאפקטיביות בחשבון

איך מתמודדים עם ילד בכתה ח' שמחשב עדיין עם האצבעות? האם יש סיכוי ללמד את לוח הכפל גם לאחר שנים שזה לא נקלט? איך אפשר לצמצם פערים כשהכתה כל הזמן מתקדמת?

את התשובות לכל זה תמצאי במסלול זה, המציע מערך מקיף, הכולל 36 שיעורים דיגיטליים, שיכין אותך לקידום תלמידים גם בחשבון.


המסלול כולל מבדקי הערכה לתלמידים, שמהם תכיני תכנית עבודה פרטנית לרמות השונות של התלמידים שלך. כמו כן, במסלול ישנו תוכן מקצועי הנוגע בחמש הצמתים הקריטיים בחשבון:

  1. אוטומטיזציה בטווח ה-10

  2. המבנה העשורי

  3. שבירת עשרת

  4. כפל וחילוק

  5. שברים


כמו כן, ישנה התייחסות גם לפיצוח שאלות מילוליות, העוברות כחוט מקשר בכל הנושאים שהוזכרו לעיל. לעיתים, קיים קשר בין בעיות קריאה לבעיות חשבון (ראו וובינר בנושא "כשאדון חשבון פוגש את גברת קריאה").

ילדים עם קושי בזיכרון השמיעתי לא יכולים ללמוד חשבון בדרכים המקובלות ובוודאי גם לא בקצב הנלמד בכיתה.

עיסוק באותם צמתים שהוזכרו, תוך תשומת לב לקשיים בזיכרון השמיעתי, הם אלה שמביאים גם את אותם ילדים מאתגרים להצלחה בחשבון.

ישנם ילדים עם הבנה חשבונית מצויינת שעלולים להישאר מאחור, בשלבים בסיסיים, רק בגלל הקושי בזיכרון השמיעתי, למשל, ילד שלא מצליח לזכור את הקשר בין המילה "ועוד" לסמל (+) ובין המילה "פחות" לסמל (-) הוא תמיד יטעה בזה, ללא קשר לכך שההבנה החשבונית שלו טובה מאוד.



מה תקבלי במסלול:

  • 36 שיעורים דיגיטליים

  • חוברת של דפי עבודה, עזרים ומשחקים

  • חברות בקבוצת פייסבוק פרטית לליווי ותמיכה

  • בונוס - 5 סרטונים שעוסקים בנושא: ניהול קליניקה מצליחה הכוללים טיפים להמשך העבודה!

  • בסוף הקורס ייערך מבחן קצר בסופו תקבלי תעודה





המלצה ממורה פרטית - ליאת חן:

"השנה עברתי השתלמות בחשבון אצל זהבה קלנר. אין זו הפעם הראשונה, וכמו תמיד אני יוצאת עם ביטחון מלא בידע שאני רוכשת, עם כלים פרקטיים לעבודה עם התלמידים שלי שמוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש. ההשתלמות במתמטיקה הועברה בצורה יסודית, מפורטת, עם התמקדות בעיקר. התוודעתי לצורת החשיבה של ילד בעל קשיים בחשבון וכיצד אוכל לסייע לו, והכל בדרך חוויתיית המלמדת את הילד לסמוך על עצמו. היום אני מיישמת את כל מה שלמדתי והכל בזכות הביטחון שצברתי בקורס של זהבה קלנר. ממליצה בחום!"

למי מתאים התוכן

המסלול לאפקטיביות בחשבון מתאים לכלל הילדים ונותן מענה גם לאותם ילדים בעלי ליקויים שפתיים, או לאלה המתקשים רק בזיכרון השמעתי שלהם, שהם מהווים כ- 15% מהכיתה בממוצע.

זמינות התוכן לצפייה

המסלול יהיה פתוח עבורך לצפייה חופשית במשך שנה שלמה ממועד רכישתו. כמו כן, עם רכישתו תצורפי לקבוצת פייסבוק סגורה שתאפשר לך לקבל ליווי מקצועי מזהבה קלנר. שם תוכלי לשאול שאלות ולהסתייע גם במורות אחרות שמשתתפות במסלול ולהיות חלק מקהילה מקצועית לומדת.

לתשומת ליבך

כל הזכויות שמורות לזהבה קלנר. אין להעתיק, לצלם או להעביר חומר זה לאחרים.

bottom of page